vyslo TBN

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 21 07:36:36 CET 2001

> Vazeni pratele TeXu,
> chtel bych vam ozamit, ze minuly tyden vyslo duhe vydani TeXbooku naruby.

Vazeny pan Olsak,

vyuzivam tento mail, aby som sa Vam podakoval za tuto skvelu knihu. Myslim
si, ze kazdy TeX-ista by ho mal mat na stole. Prajem Vam, aby
kniha dozila aj dalsie vydania. Aby ste s teplom v dusi citili, ze ta
obrovska namaha - ktora stoji za touto knihou - nebola zbytocna a je na osoh
kazdemu, kto len trosku vazne chce pracovat s TeX-om. Po tolkych rokoch
TeX-ovania (ja som s tym zacal okolo 1988) si viem plne predstavit, co to
moze byt taku knihu napisat (par som napisal, ale nie take zlozite). Viem si
predstavit, ze ste museli byt doslova odrezany od sveta, ze ste mali asi par
bezsennych noci......

Nechcem Vam dat pracu navyse, ale myslim si,
ze anglicka verzia by si nasla cestu svetom.

Zdravi
Ladislav Bitto