České slovníky do ispellu

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Feb 20 15:36:39 CET 2001

Jak vlastne integrovat uvedene soubory do instalace MikTeXu?

 Mam nainstalovan MikTeX a pouzivam editor TEX for Windows. - jakou davkou
lze spelling spustit? Je jedno, kam se uvedene soubory umisti?

MIchal Ř.
On Tue, 20 Feb 2001, Jirka Kosek wrote:

> Zdravím,
>
> v TeXLive distribuci je jako spell-checker zařazen program ispell. Pokud
> jej provozujete pod Unixem, není problém sehnat příslušný český slovník.
> Ve Windows a OS/2 se používají jiná kódování, takže slovníky vytvořené
> pro kódování ISO-8859-2 nelze použít.
>
> Vytvořil jsem testovací verzi slovníků pro Windows a OS/2. Budu rád,
> když je vyzkoušíte. Pokud budou v pořádku, budu se snažit o jejich
> zařazení (včetně unixové verze) do další verze TeXLive. Přeložené
> slovníky pro ispell jsou v souborech:

> [...]

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha