prostor pro opravy v uloze (fwd)

Josef Lopata jlopata at students.zcu.cz
Fri Feb 16 12:38:41 CET 2001

On Fri, 16 Feb 2001, [iso-8859-2] David Ondøich wrote:

> Dobre rano.
>
> Muzu se jen optat, proc posilate stejny mail 6x?
>
> Myslite, ze jednoho by si nikdo nevsiml?

Duvod, proc se muj prispevek objevil trikrat ve dvou verzich, je prosty.
Pokud se podivate na hodinu a cas mych prispevku, asi Vas napadne, ze
sotva nekdo bude posilat o pulnoci e-maily do konference.

Samozrejme jsem svuj prispevek posilal jiz brzy dopoledne, ale nejspis z
duvodu vypadku listserveru jsem v nasledujicich osmi hodinach neobdrzel
ani potvrzeni prevzeti zpravy, ani zpravu samu. Domnival jsem se proto,
ze opakovane zaslani situaci vyresi. Samozrejme me nenapadlo, ze po
pulnoci budou _vsechny_ me prispevky korektne rozeslany.

To je tedy vysvetleni a zaroven ma omluva vsem diskutujicim teto
konference.

Josef Lopata