prostor pro opravy v uloze

Josef Lopata jlopata at students.zcu.cz
Fri Feb 16 00:13:35 CET 2001

Dobry den,

jsem tu s zadosti o pomoc, jak v LaTeXu2e zajistit sazbu s temito
pozadavky (vse plati zaroven):

  1. dvousloupcova sazba
  2. kazdy sloupec ma vlastni ,,popisek'' nad sebou samym
  3. v _levem_ sloupci se sazi bezny text a lame se _pouze_ v tomto
       sloupci, tj. pri dosazeni konce leveho sloupce s textem na jedne
       strance se pokracujici text sazi na novou stranku
  4. v _pravem_ sloupci je pro kazdy radek z leveho sloupce vysazena
       vodorovna linka (kam bude mozne rucne vpisovat, tak jako to zname
       z nejruznejsich formularu)
  5. vodorovne linky musi souhlasit s poctem radek sazeneho textu
  6. pouzit vetsi vzdalenost mezi radky (\baselineskip nebo
       \lineskiplimit? jakou hodnotu?)

Uvedu, jak by to asi melo vypadat:

+------------------------------+  +-------------------------------+
| <nejake zahlavi>             |  | <nejake zahlavi>              |
| popis l. sl.   popis p. sl.  |  | popis l. sl.   popis p. sl.   |
|                              |  |                               |
| texttexttext   _____________ |  | texttexttext   ______________ |
[...]
| texttexttext   _____________ |  |                               |
| texttexttext   _____________ |  |                               |
| texttexttext   _____________ |  |                               |
| texttexttext   _____________ |  |                               |
| texttexttext   _____________ |  |                               |

  priklad bezne strany              priklad neuplne posledni strany

Popisy sloupcu by bylo asi nejlepsi zaclenit do zahlavi (balicek
fancyhdr). Ale ostatni je nad moje sily... Jsem mirne pokrocily
LaTeXista.

Predem vsem dekuji za pomoc a preji hezky den.

Josef Lopata
Zapadoceska univerzita v Plzni