hezci citace

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Feb 14 10:16:41 CET 2001

Podla mna najupravitelnejsi je natbib. Umoznuje prepinat medzi autor/rok
a cisla, nespocetne formaty (obsahuje ako podmnozinu harvard,
apalike,...) a naviac spolupracuje s custom-bib (znamou tiez ako
makebst), ktora urobi skoro lubovolny format bst suboru a jemu
odpovedajucim citaciam v texte. Autor P. Daly ma este bibtopic.
Kto raz vyskusal, asi uz ine na bib/bst nebude potrebovat.
M. Fikar

Tomas Kroupa wrote:

> Zdravim,
> rad bych dosahl prehlednejsi upravy citaci pro svou BiBTeX databazi, nejlepe
> ve formatu (autor, rok) nebo (autor et al., rok) v pripade vice autoru dila.
> Zkousel jsem apalike2, ale zda se mi, ze to neni zrovna ono. Poradi mi nekdo,
> prosim?

Dr.Ing. Miroslav Fikar
Associate Professor, Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology, Slovak University of Technology in
Bratislava
Radlinskeho 9, 812 37 Bratislava, Slovak Republic
E-mail: fikar at cvt.stuba.sk, Url: http://www.ka.chtf.stuba.sk
Tel: ++421(7) 59.325 354, Fax: ++421(7) 52.49.64.69