Metafont capacity exceeded

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Feb 12 09:29:49 CET 2001

Jana Chlebikova píše:

> Pre 3 urcite, snad i pre 2.:
>
> pozrite si subor:
>
>   <texroot>\texmf-var\web2c\texmf.cnf
>
> kde najdete prislusne parametre.
>
> Zdravi,
>
> Jana Ch.
>
> +---------------------------------------------------------------------+
> | Jana Chlebikova, Dept. of Informatics Education                     |
> | Faculty of Mathematics, Physics and Informatics, Comenius University|            |
> | Mlynska dolina, 842 48 Bratislava                                   |
> [...]

Dobry den.
Ja se obavam, ze to nebude tak jednoduche. Pokud doslo k prekroceni
kapacity pri zvyseni rozliseni, je temer jiste, ze jste se dostal
necim pres hodnotu 4096, coz je jakasi maximalni povolena hodnota
(interne je ta hodnota jeste nejak vyssi, ale to je nepodstatne
a presne to neznam) a tu nelze zvetsit zadnym parametrem. Zkuste
se podivat, jaka je vyska, hloubka a sirka obrazku v palcich,
vynasobte to 600 a budete mit jasno.

Mozna by bylo pro Vas prijatelne upravit kod pro metapost
(vetsinou to neni prilis problem) a tam tento problem
s rozlisenim zcela odpada, takze velke obrazky nejsou problem.
Zdravi
       Jaromir Kuben