Archív

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu Feb 8 09:59:13 CET 2001

>     Muzes. Nebo at Ti zvysi plat, nebo ze jim uteces do Irska, ci
> Nemecka. Mas prece svoji cenu?!
>
> 						Hans

  :-). Mne jeste nedali ani korunu a to jsem jim napsal komplexni
aplikaci, ktera integruje pouziti mobilu do jejich IS - a je to odzkouseny
a funkcni.

 Ted si pisu na sve diplomce - teorii a vyuzivam jejich pocitac a
internet.

 Program i prava jsem si prozatim ponechal (oni jsou na tom od leta hodne
blede, protoze jim krachnul klicovy zakaznik, takze propousteli,
...). Kdyz to budou chtit, budou muset zacalovat, jinak jen co dopisu tady
diplomku, tak ARIVE DERCI a uz mne tu nejspise neuvidi.

 Cau Majkl

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha