Archív

Michal Rada michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu Feb 8 09:06:23 CET 2001

> A nestacilo by nainstalovat NN pro Win? Ja mam Netskejpa pod OS/2
> a ten s tim Gopherem taky pracuje bez problemu.
>
>                                     Lubos Kloc

  Asi stacilo. - Ja tam nehledam zas tak casto, takze mne ten ssh na
fakultu + lynx bohate staci na tu chvilku nepohody.

 Ja bych byl spise rad, kdyby nekdo odpovedel na tu otazku, proc je tam
gopher vlastne pouzivan a neni vyuzito klasicke vyhledavani s
www/rozrahnim. - Ocekaval jsem, ze treba nekdo, kdo to vymyslel, ze by
rekl, co ho k tomu vedlo a jestli se to chysta menit, nebo jestli to ma
svuj specificky vyznam?!

 Michal Ř.

Michal Rada                                            obor Informatika
michael at atrey.karlin.mff.cuni.cz          Matematicko-fyzikalni fakulta
http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael         Universita Karlova, Praha