figure a caption

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Wed Feb 7 08:25:50 CET 2001

Doporucil by som balik caption2, ktory toho vie o formatovani floatov
viac nez dost. A na podrobnejsie zoznamenie vypoctu jeho moznosti je na
CTAN epslatex.{pdf|ps}. Ten by si mal asi precitat kazdy, kto chce robit
nieco s obrazkami v LaTeXu.

Konkretne na vasu otazku moze byt:
\usepackage[options]{caption2}
kde options:
normal - vsetky riadky zarovnane vlavo, vpravo, posledny vlavo
flushleft - vsetky riadky iba vlavo
centerlast - ako normal, ale posledny riadok centrovany
M. Fikar