Deklarace promene

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Feb 6 16:32:06 CET 2001

Roman Sobotka píše:

> [...]
>
> PATH_TO_PIC=~/tex/pictures
> \includegraphics{$PATH_TO_PIC/fig1.eps}
>
> Takle nejak, ale v TeXu.
>
> Mam jeste jeden problem. Predefinoval jsem si podobu
> popisu obrazku a tabulek takto (podle archivu konference):
>
> \def\figurename{\bgroup\bf Obr.}
> \def\thefigure{\arabic{figure}\egroup}
>
> stejne tak pro tabulku (Tab.). Jde mi o oznaceni (Obr.) a
> aby to bylo tucne. Pritom bych ale rad zachoval cislovani
> obrazku a tabulek stylu book, tj. podle section.
> Nevim ale co mam dat misto figure. Navic mi po teto uprave
> zlobi prikaz \ref, neco jako \egroup, too many }.

Ten zasah delate na nevhodnem miste. Je potreba z report.cls
nebo co pouzivate vytahnout definice \@makecaption a tu
modifikovat. Ja mam treba takovou upravu:

\renewcommand{\figurename}{Obr.}

\makeatletter
\long\def\@makecaption#1#2{%
  \vskip\abovecaptionskip
  \sbox\@tempboxa{#1\kern1pt:\protect~#2}%
  \ifdim \wd\@tempboxa >\hsize
    #1\kern1pt:\protect~#2\par     %V report.cls je #1: #2\par
  \else
    \global \@minipagefalse
    \hb at xt@\hsize{\hfil\box\@tempboxa\hfil}%
  \fi
  \vskip\belowcaptionskip}
\makeatother

Takze to vyrobi Obr. 2.1 : Text
Musite se podivat, jake parametry jsou predavany tomuto
makru, vse najdete v report.cls resp. latex.ltx.

Zdravi
       Jaromir kuben