Jak zvysit TeX capacity?

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Mon Feb 5 14:43:46 CET 2001

Jaromir Kuben wrote:

> Bez informace o pouzivane distribuci texu se rady sotva dockate,
> jinak se to resi v emtexu, jinak ve web2c instalaci atd.
> A ze to zpusobil amsart, neni az tak divne, ma mnohem vice
> definic. Zkuste se podivat to TeXbooku naruby na str. 297.
> Zdravi
>         Jaromir Kuben

Chovalo se to uplne stejne v emTeXu, pod  W98 (web2c) i pod Linuxem (netusim,
ktera distribuce).
Nakonec jsem to vyresil. Na zacatku souboru mel autor definice
\newcommand\beq{\begin{equation}}
\newcommand\eeq{\end{equation}}
Kdyz jsem je zrusil a jejich pouziti prislusne nahradil (kazde 4x), uz to
jelo. Kdybych si precetl nejakou chytrou knihu, asi bych zjistil, proc tomu
tak je, ale momentalne na to nemam cas a asi jeste dlouho mit nebudu. :-(

Jiri Zelinka