zmena statutu clenstvi

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Fri Feb 2 12:45:25 CET 2001

On Fri, 2 Feb 2001, Lubos Kloc wrote:

> Moje zkusenost v panem Vachou je nasledujici:
> VZDYCKY mne odpovedel na kazdy mail, ale
> VZDYCKY az za dlouhou dobu (radove mesice).
> Je to neprijemne, ale nechci to kritizovat.
> Vas typ zmeny je asi natolik neobvykly, ze s nim
> system nepocital. Jedine, co mohu poradit
> je TRPELIVOST.

K tomuto bych rad vyjadril: od tohoto roku je, jak jste jiste
vsimli, databaze na www.cstug.cz. To s sebou prineslo i zmenu
v okruhu lidi, kteri se o ni staraji. Navic bylo nutne definovat radu
novych pravidel (muze si menit clen svuj status? student-radny nebo i
radny-student? nebo se meni automaticky platbou?) Bohuzel, Vas pripad je
prave jednim z techto problemovych - ptal jste se me, jak si zmenite svuj
status. To jsem nevedel, jake z reseni vyse uvedenych bude vybrano.
Mejte prosim s nami strpeni, zmena s www a moznosti editace je proste
slozitejsi.

Co se doby odpovedi tyce je ted snad stav normalni, tedy ze odpovim -
pokud to jde - v radove dnech.

s pozdravem

--
Ondrej Vacha