zmena statutu clenstvi

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Fri Feb 2 10:40:30 CET 2001

On Fri, 2 Feb 2001, Lubos Kloc wrote:

> Moje zkusenost v panem Vachou je nasledujici:
> VZDYCKY mne odpovedel na kazdy mail, ale
> VZDYCKY az za dlouhou dobu (radove mesice).
> Je to neprijemne, ale nechci to kritizovat.
> Vas typ zmeny je asi natolik neobvykly, ze s nim
> system nepocital. Jedine, co mohu poradit
> je TRPELIVOST.

Zmenu neni mozne provest prave proto, ze s ni system pocital.
Typ clenstvi urcuje sekretar a pokud prechazite mezi studentem a radnym
clenem tak se zmena provede soucasne s pripsanim platby.

zdravim
dan

P.S.: Tahle konference neni hotline pro reseni takovych veci. Sance, ze si
tu nekdo vsimne takoveho bugreportu je radove mensi, nez kdyz to poslete
primo na adresy uvedena na strankach okolo databaze.

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311