texconfig init

Michal Medvecky misko at devitka.sh.cvut.cz
Tue Feb 27 21:43:19 CET 2001

Zdar!

snazim sa nainstalovat cstex podla navodu p. Olsaka (btw. ma skvele
prednasky na cvute :)
a chcipa mi to uz pri make install na teTeX-1.0:
       test -f $(scriptdir)/texconfig && \
          TEXMFMAIN=$(texmf) PATH=$(scriptdir):$(bindir):$(PATH) \
            $(scriptdir)/texconfig init

pricomz pri vystupe na stdout vycisti obrazovku a skonci hlaskou:
make: *** [install] Error 1

pri presmerovani vystupu do suboru je na konci tohoto suboru:
ESC[HESC[JESC[HESC[J

poradi mi niekto ako to prinutit pracovat?

mam slackware 7.2. instalujem presne podla olsakovho navodu (s rovnakymi
prefixami adresarov etc)

Diky

michal