Tabulka s sedivymi policky

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova at ff.cuni.cz
Fri Feb 23 19:43:06 CET 2001

Dobry vecer,

potrebovala bych poradit s takovouhle veci. V Latexu mam tabulku
(udelanou pomoci tabular), ktera obsahuje plno prazdnych policek a par
policek, kde je X. Potrebovala bych, aby pozadi nekterych policek bylo
sedive, jak je to naznaceno na obrazku (rovnitka znamenaji sedou barvu
pozadi).

-------------------------------
|==X==|     |     |     |     |
-------------------------------
|     |==X==|     |     |     |
-------------------------------
|     |     |==X==|==X==|=====|
-------------------------------
|     |     |==X==|=====|==X==|
-------------------------------

Zkousela jsem package psboxit. Nadefinovala jsem si novy prikaz,

\newcommand{\graybox}[1]{\psboxit{box .7 setgray fill}{\spbox{#1}}}

ale ten mi udela jenom sedivy box kolem kolem X. Nevyplni se mi cela
bunka a v prazdne bunce nemam nic (nebo jenom box polovicni vysky, kdyz
dam jako argument ~. Neporadil by mi nekdo, jak udelat box, ktery zaplni
prave bunku v tabulce? Navic ty bunky jsou ruzne siroke podle zahlavi.
Nebo jestli se to da udelat nejak jinak?

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University