Deklarace promene

Roman Sobotka sobotka at zf.jcu.cz
Tue Feb 6 16:13:51 CET 2001

Dobry den
Resim trivialini zalezitost. Rad bych si na zacatku
LaTeXoveho souboru definoval promenou pro cestu k obrazkum,
treba jako by to bylo v Bash shellu:

PATH_TO_PIC=~/tex/pictures
\includegraphics{$PATH_TO_PIC/fig1.eps}

Takle nejak, ale v TeXu.

Mam jeste jeden problem. Predefinoval jsem si podobu
popisu obrazku a tabulek takto (podle archivu konference):

\def\figurename{\bgroup\bf Obr.}
\def\thefigure{\arabic{figure}\egroup}

stejne tak pro tabulku (Tab.). Jde mi o oznaceni (Obr.) a
aby to bylo tucne. Pritom bych ale rad zachoval cislovani
obrazku a tabulek stylu book, tj. podle section.
Nevim ale co mam dat misto figure. Navic mi po teto uprave
zlobi prikaz \ref, neco jako \egroup, too many }.

Diky za pomoc

Roman Sobotka
Department of Plant Breeding and Genetics
University of South Bohemia
mailto:sobotka at zf.jcu.cz