tabulky

Ladislav Kostal ladislav.kostal at fem.uniag.sk
Tue Feb 6 12:27:30 CET 2001

Dobry den,

Chcel by som znalych poprosit o radu, ako urobit tabulky v plainTeX-u. Pisem
pracu a zase na poslednu chvilu:) potrebujem pridat nieco, co som este
nerobil a teraz uz nemam cas sa s tym podrobne zaoberat. Ide o toto:

          prvy    druhy    treti
abc       1         2          3

A este to iste, ale aby prvy riadok (text "prvy, druhy, treti") bol
roztiahnuty cez 3 stlpce. Pravdaze aj s ciarami. Skusal som priklad z
Doob-a, ale nejak som to domrvil a este sa mi tam nepozdavala vyska
riadkov - aj ked tam bolo \strut, bolo to malo a nevyzeralo to pekne.

Dakujem za pripadne odpovede

Ladislav Kostal