obtekani obrazku v pdftexu

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Sun Dec 16 15:41:09 CET 2001

  Zdravim,

v zpravodaji 4/2001 (teda v najnovsom cisle) na strane 181 napisal
pan V. Zyka (zyka at cmp.felk.cvut.cz) clanok: Pouzivame pdfTex - vkladani
obrazku. Uvadza sa tam:
"Soucasny pdfTeX podporuje ctyri graficke formaty (PDF, PNG, JPEG a TIFF)
a paty (METAPOST) diky makrokonverzi do PDF."

   Ak ste clenom CSTUGu, mali by ste mat Zpravodaj k dispozicii, ak nie
ste, bolo by fajn clenstvom podporit CSTUG.

    Prijemny den

          Jano Busa