Instalace T1 CM-SUPER fontu

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Thu Dec 13 08:58:25 CET 2001

On Wed, 12 Dec 2001, Jan Trmal wrote:

> Bylo to opravdu zpusobene nepritomnosti ceskych fontu. Na svou omluvu mohu
> snad dodat jen to, ze jsem dosel k zaveru, ze v sade cm-super jsou.
>
> S pozdravem Jan Trmal

Domnivam se, ze vsechny znaky z CSfontu v sade cm-super jsou (mozna jsou
akcenty kresleny a usazeny s mensi peci, nez v CSfontech). Nicmene,
domnivam se, ze by principialne stacilo k sade cm-super pridat *enc a *map
soubory z CSfontu.

Otazka pro odberatele teto konference: udela to nekdo? Vyzkousi to nekdo a
posle autorovi cm-super odpovidajici *enc a *map soubory?

Dekuji

Petr Olsak