Mam problem s PassiveTeXem

Radek Hnilica radek at hnilica.cz
Tue Dec 11 18:16:52 CET 2001

In article <200112111524.fBBFOWh56466 at ns.felk.cvut.cz>, Zdenek Wagner wrote:

> Pak se ale musi prohanet bud plainem nebo vlastnim formatem. Zpravy v
> puvodnim dotazu pochazely z LaTeXu.
>
> Ostatne, LaTeX ma sve vlastni znackovani a rozmery stranky je nutno
> definovat pred \begin{document}, zatimco text musi byt za
> \begin{document}. To by se s formatovacimi objekty asi dost pohadalo.

No ono totiz vytvoreni toho souboru unix.tex s inkriminovanym obsahem
je vlastne tak trochu nestandardni postup.  Navic dochazim k nazoru,
ze spravny obsah je opravdu bez begin a end takto:
\def\xmlfile{unix.fo}
\input xmltex

Ten begin, end, document class a dalsi by tam mel vkladat ten xmltex.
Ono v podstate jsem tak trochu mimo misu i s tim LaTeXem.  On ten PassiveTeX
je tak trochu jiny.  V teto chvili jsem ve stavu totalniho zmateni.
Z LaTeXu jsem davno zapomel i to co jsem nevedel (spis jsem kdysi delal
v plainu)a v XML jsem vecny zacatecnik.  Navic mam pocit ze se mi vsechno
vzpira.

Mozna ze mam v neporadku radu veci, jeste si projdu a sepisu verze vseho
sw ktery pouzivam.  Nicmene vsiml jem si dalsi nesrovnalosti.

radek at kvark:~/document/book/unix$ head unix.log
This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3.1) (format=xmltex 2001.12.7) \
11 DEC 2001 17:43
**unix.fo
(unix.fo
LaTeX2e <2001/06/01>
Babel <v3.7h> and hyphenation patterns for american, french, german,\
ngerman, nohyphenation, loaded.
xmltex version: 2000-03-08 v0.14 DPC
(/usr/share/texmf/tex/xmltex/base/xmltex.cfg)
No File: unix.cfg
         ^^^^^^^^
tady.
Jedna se o nejakou konfiguraci, ktera se jmenuje po vstupnim souboru unix.fo.
V definici xmltex.tex je to v makru \jobname.cfg

Nikde v dokumentaci ani jinde kde jsem hledal jsem nenarazil ani na zminku
o podobnem souboru, natoz o jeho obsahu.  Domnivam se ze by tam snad
mohla byt jista modifikace oproti standardnimu vzhledu, ale to je
jen domenka.  Ve vyhledavani na WEBu jsem taky nebyl uspesny.  Ackoliv
jsem nasel spoustu zajimavych veci, napriklad selfdocbookx i s jeho
makefile. Ten selfdocbookx se mi taky nepodarilo uchodit.  fo soubor
se generuje pomoci jineho xslt, tusim xsltproc, ale vlstni transformace
do pdf ci pouziti xmltex skonci stejnymi chybami, jako zpracovani
meho unix.fo.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>