Ladislav Zajicek - osamely bezec?

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Mon Dec 10 18:10:53 CET 2001

On Mon, 10 Dec 2001, Ladislav Dobias wrote:

> Dobry den.
>
> Jiz v roce 1990, tedy v roce, kdy jsem o PC XT a AT pouze
> slysel, zacal vydavat v TeXu (presneji v LaTeXu) casopis Bajt,
> jehoz prvni cislo prave ted drzim v ruce. V nem take pise,
> ze 10 let vedl Sekci mlade hudby - coz sice nevim co je,
> ale asi nejaky casopis s hudebni tematikou.
Dobry den,
jemne bych k tomu dodal, ze pan L. Zajicek byl kdysi hostem CSTUG na jedne
valne hromade v Praze, kde se s nami podelil o zkusenosti se sazbou Bajtu.
Ze zacatku jsem tomuto casopisu velmi fandil, cetl jsem jej prakticky od
zacatku do konce, bylo to fakt uplne super.

Priznam se, ze me prechod Bajtu z LaTeXu na "skvarek" velmi rozladil, i
kdyz jsem plne chapal pane Zajickovy duvody. Zaroven to byla prvni
moje zkusenost, ze zrucny TeXista neni tak lehko k sehnani a ze casopis
se neda delat na kolene. Ale jak se do Bajtu dostaly spousty reklam a
ubylo clanku, ktere by mi neco rikaly, vedel jsem, ze to neni pro mne.

> Diky...
I ja dekuji.

J. Rybicka.