dvips

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Dec 10 15:58:34 CET 2001

On Mon, 10 Dec 2001, Anton Surda wrote:

> Mozno to len zle vidite. Ghostview, ked ma Orientation nastavenu na Auto,
> sam si stranku otoci podla svojho vkusu a ak nie je nastavena dostatocna
> sirka kus odreze.

Nektere implementace ghostscriptu si dokazou zmenit vystupni format podle
BoundingBoxu, i kdyz tam chybi postscriptovy prikaz pro nastaveni
velikosti a orientace. Dvips definuje bud rozmer parametrem -T nebo jmeno
formatu parametrem -t, ale musite mit odpovidajici informace v
konfiguracnim souboru a musi tem prikazum rozumet tiskarna. Toto nastaveni
totiz neni soucasti specifikace PS, existuji jen doporuceni a konkretni
implementace je zavisla na vystupnim zarizeni a v kazdem RIPu je to trosku
jinak.

> Zdravi
>
> A. Surda

Zdenek Wagner