pisma, cislovani, podrobnejsi dokumentace atd.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Dec 10 09:48:16 CET 2001

David Trcka píše:

> Dekuji za dokonalou napovedu. \hangindent a \hangafter jsem studoval po
> precteni predchoziho prispevku, celkem jsem chapal, jak to funguje, ale ke
> stesti mi chybel jeste ten \hbox a \hss. Ted uz si poradim. Diky.
>
> - --
>     David Trcka, network administrator

Nejak jsem si ten pozdni vecer spatne precetl Vas dotaz, ten pozadavek
na odskok
v prvnim radku jsem prehledl. Takze nyni jeste LaTeXovske reseni.
Prednastavena sirka je 60pt, muzete ji kdykoli zmenit nepovinnym
parametrem.

\documentclass{report}
\usepackage{czech}

\textwidth=90mm
\overfullrule=6pt

\newenvironment{ok}[1][60pt]{\begin{list}{}%
{\topsep=0pt\partopsep=0pt\itemsep=0pt\parsep=0pt%
\labelwidth=#1\labelsep=0pt
\leftmargin=\labelwidth
\renewcommand{\makelabel}[1]{##1\hfill }}}%
{\end{list}}

\begin{document}

\begin{ok}
\item[Nějaký] text, který se opakuje. Nějaký text, který se opakuje.
Nějaký text, který se opakuje. Nějaký text, který se opakuje.
\end{ok}
\begin{ok}[40pt]

\end{document}