pisma, cislovani, podrobnejsi dokumentace atd.

David Trcka trcka at poda.cz
Fri Dec 7 19:46:45 CET 2001

David Trcka wrote:

> To bude problem. Nemecky neumim vubec, anglicky sice docela jo, ale bojuju
> s typografickymi terminy v anglictine. Kdyz to ctu, tak to nejak jde,
> ale neumim sestavit dotaz. No snad se nejak prokousu.

Hm, neprokousal. Bud to tam neni, nebo nevim, co mam hledat. Resim totiz
jeste posledni vec. Pomoci

\setlength{\leftskip}{60pt}
\setlength{\parindent}{-60pt}

jsem si vyrobil odstavec, ktery ma prvni radek normalne a dalsi radky
odsazene doprava. Na tom prvnim radku potrebuju napsat nejake slovo a
pak pokracovat dal az od mista, kde zacinaji dalsi radky. Melo by to
vypadat takto (bude to videt pri pouziti neproporcionalniho pisma):

blabla    fvnjd vnfjdk vnfdjkv njdk
           iroe nfk lgvfeof fkovnfe
           rijeogegiog hoirwifo

Bohuzel jsem nenasel, jak se za "blabla" posunout na spravne misto.
\indent mi samozrejme nefunguje, protoze \parindent ma zapornou hodnotu.

Dekuji

David Trcka