Sazba vizitek

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 7 09:50:23 CET 2001

On Fri, 7 Dec 2001, Rostislav Zemek wrote:

> Pro sazbu vizitek existuje napr. styl buscards.sty - lze nalezt v TeXovem
> archivu.
>
> 				R. Zemek

Jiny styl byl popsan v jednom ze Zpravodaju. Ja jsem to pro sebe resil
tak, ze jsem si stanovil rozmery a pak jsem udelal makro, ktere s vyuzitim
\parbox a podobnych beznych konstrukci vizitku udela. V souboru jsem mel
\special{papersize=rozmery}, coz ma vyhodu v tom, ze pri prohnani
Distillerem se velikost stranky nastavi podle techto rozmeru. Tim jsem
odladil umisteni jednotlivych elementu. Pak jsem nahradil
\special{papersize=210mm,297mm}, upravil jsem rozmery stranky na A4 a v
prostredi picture jsem odladene makro opakovane vlozil na vhodna mista.

Poznamka: nejsem si zcela jist, zda jsem skutecne vkladal makro, je mozne,
ze jsem vizitku mel vlozenou do boxu zadanych rozmeru a jen jsem opakovane
pouzil \copy.

Nejslozitejsi je esteticke usazeni grafiky a textu, volba typu a velikosti
pisma. Z hlediska programovani je to tak primitivni, ze je snad skoda na
to vymyslet styl. To snad jenom v pripade, ze bych pozadoval jednotny
vzhled vizitek pro radu zamestnancu jedne firmy.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz