J. Kosek: DocBook -- XML prakticky; Praha 8.12., 13h

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Dec 6 12:38:09 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Jaroslav Snajdr wrote:

> O tom byl prave ten zmineny Hagenuv patch :-) Jsou to asi dva mesice,
> takze uz by to mohlo byt i v nejake oficialni verzi. Ja uz to ani
> nepotrebuji, protoze sve dokumenty mam nakonec vsechny v jednom souboru.

Pokud by bylo nutno zpracovat dokument necim, co externi entity neumi, pak
se daji pouzit me XSL styly pro konverzi kodu. Staci pouzit XSLT procesor,
ktery externi entity umi. Vysledkem bude velky XML, ktery ma vse v sobe.
Snadno se da udelat makefile, ktery to udela automaticky.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz