prevod ps na eps

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Dec 6 10:44:28 CET 2001

On Thu, 6 Dec 2001, Zdenek Krelovec wrote:

> Da se nejak z takoveho "humusu" dostat nejaky rozumny PS bez toho,
> abych to musel rucne editovat. Mam doma nekolik EPS vytazenych z
> Wordu, a potrebuju je nacpat do diplomky, ale jak je psano nahore, je
> to ponekud obtloustly PS a je tam dost "smeti".

To smeti je pouze na zacatku a na konci (prikazy pro ovladani tiskarny a
mozna i nejaky nestandardni nahled). Ja jsem na takove hromadne upravy
pouzival AWK. V zasade je nutna naji dvojici znaku %! a vyhodit vsechno
pred nimi. Pak se najde %%EOF a vyhodi se vsechno za nim. Vzdycky se mi to
darilo upravovat automaticky bez rucni editace.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz