prevod ps na eps

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Dec 6 09:10:02 CET 2001

"Jiri Hospodka Ing. K331" wrote:

> I bez tohoto si s nim gs7, resp. GSview pod Windows poradi dobre
> a pokud vytvorim eps prida Bounding Box i s hlavickou.

Mate samozrejme pravdu, ostatne to v puvodnim prispevku
konstatoval i pan Sveda. Zajimave je, ze v mem Linuxu
ten puvodni soubor GV zobrazi zcela bez problemu, ale
GhostView nikoliv, prestoze oba programy jsou jen
front-end pro tentyz GhostScript. Uz jsem se s tim
setkal i v jinych pripadech.
   Krome toho si myslim, ze je dulezite hledat a znat
priciny problemu, a jednou z nich je v tomto pripade
jednoznacne nekorektni export PS souboru v puvodnim
programu.

                          Lubos Kloc