psbook problem

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Dec 5 14:50:47 CET 2001

On Wed, 5 Dec 2001, Lubos Kloc wrote:

> V .eps souboru NESMI byt DSC komentar, ale zdaleka ne vsechny
> programy to respektuji. Programy, ktere maji neco provadet s
> jednotlivymi stranami to muze zcela zmast.

Podle nejnovejsi specifikace, ktera je uz nekolik let stara, EPS _SMI_ mit
DSC a programy by mely poznat, ze se jedna o DSC vlozeneho objektu. dvips
je vklada spravne, ale v dokumentaci dvips i ve specifikaci EPSF je
uvedeno, ze rada programu si s tim neporadi. Proto ma dvips parametr -K0,
cimz se ty DSC vlozenych objektu vyhazuji.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://icebearsoft.euweb.cz