trida/styl Thesis

Jirka Cech cechjir at hotmail.com
Fri Dec 28 22:15:58 CET 2001

Dobry den,
  chci psat diplomku v anglictine, len tak zbezne jsem se podival do archivu
konference a nasel milion problemu s tridou (nebo stylem?) book ale i
report.
Po kouknuti na google.com jsem nasel asi 100 a 1 navodu jak psat Thesis.
Bohuzel jsou na mne jako na absolutniho beginera drobet moc slozite. Chci se
proto optat zda nekdo resil a vyresil totez a doporucil by mi nejakou
vhodnou cestu jak zacit.
  Jestli nekdo neco z Vas uz neco z toho vyzkousel a jake mate zkusenosti.
Ma smysl hledat nejake tridy/styly/templaty a rozchozovat je nebo mam
bojovat s bookem ci reportem?
   Konkretni dotaz je tedy, jak psat thesis se vsim, co k tomu nalezi tj.
rimske cislovani pred obsahem, arabske po nem, nejaky rozumny seznam
literatury a dalsich asi 1000 veci na ktere si ted nevzpomenu.
  Jen pro informaci mam MikTeX 2.1 pod win 98 a s fungujici cestinou a
pdflatexem a nehodlam na tom nic moc menit, to by mozna mohlo pomoct v
odhadu mych chabych schopnosti.
 Tesim se na vase postrehy z psani diplomek a disertaci, urcite jste to
temer vsichni absovovali....
Dekuju za rady
Jirka Cech