manualni duplex - Re: generovani brozury - PostScript

Petr Mikulik mikulik at monoceros.physics.muni.cz
Fri Dec 14 09:27:46 CET 2001

> To se da nastavit vhodnou PS hlavickou. Bohuzel, tyto veci jsou zavisle na
> konkretni tiskarne. Zeptejte se firmy Canon nebo se podivejte na jejich
> WWW stranky. Napriklad HP ma takove informace pro sve tiskarny na WWW.

Nemate nahodou uz nekdo pripraveny skript na vygenerovani jedineho
postscriptoveho souboru pro "manualni duplex"? Zatim to delam tiskem dvou
souboru s lichymi a sudymi strankami s nadeji, ze na sitovou tiskarnu
mezitim nikdo nic neposle. PJL ma nejaky kod na zablokovani tiskarny do te
doby, nez nekdo presune potisteny papir do rucniho podavace, a tim by sel
beze strachu tisknout jediny soubor.

---
Petr Mikulik