Uzatvaranie kupelnej sezony 2001

expsgur at savba.sk expsgur at savba.sk
Tue Dec 11 15:53:18 CET 2001

 sk>, martin
Date: Tue, 11 Dec 2001 15:53:47 +0100
To: pavel.chalmoviansky at jku.at
From: Jitka Gurnakova <expsgur at savba.sk>

Mili drahi,
asi ma ani vsetci nepoznate,ale to nie je taka hrozna chyba. Velmi by
ma zaujimalo ako dopadla kupacka na snehu. Dost som vahala ci sa
pridat a vyslo to tak, ze tento krat nie - ale fakt som zvedava ako
ste sa popasovali s vodou a ladom. kto mi odpise?

vsetkych otuzilcov zdravi pre tentokrat zbabela Jitka.