psbook problem

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Wed Dec 5 13:57:17 CET 2001

Dobry den,

mam ps dokument generovany pomoci dvips, na druhe strane mam vlozeny
.eps obrazek makrem epsf.

Soubor dale zpracovavam ve Windows. K dispozici mam psbook a psnup z
ditribuce MiKTeX 2.1. Ghostscipt 7.00 a GSView 4.

Potrebuji z toho udelat brozurku. Na dany soubor jsem tedy pustil
napred psbook a nasledne psnup.

Ale jiz kdyz si chci prohlednout pod GSView soubor zmanipulovany
pomoci psbook, hlasi se chyba

DSC Error
%%Pages: doesn't match number of %%Page:

'OK' will adjust the page count to match the number of %%Page:
comments found.
'Cancel' will set the page count from %%Pages:

Pri jakekoli volbe se ukaze napred strana 20, 1 a 2 s popisem 3 of 3,
vice strane v souboru neni. Na strane cislo 2 mel byt vlozen eps
obrazek.

psbook vypisuje, ze je "release 1 patchlevel 16"

(Kdyz jsem v dokumentu mel misto strany s obrazkem vakat, problem se
nevyskytoval, takze to musi delat ten vlozeny obrazek.)

Nevim, kde je problem -- zrejme v psbooku, ale co s tim? Proc nezvlada
vlozene eps obrazky?

Nemam moc casu na dumani, takze mam dve moznosti:
Bud vytisknu brozurku bez obrazku a ten tam pak ofotim na kopirce,
nebo jeste zkusim pdf verzi souboru ziskanou pomoci ps2pdf vytisknout
z Acrobatu jako brozurku pomoci nastaveni PCL ovladace, jenz tuto
volbu ma.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.