2obrazky

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Tue Dec 4 11:16:43 CET 2001

"Jirka Cech" <cechjir at hotmail.com> wrote in message
news:9ugbsn$t57$1 at crax.cesnet.cz...
> prosim poradite mi jak mam hodit nasledujici 2 obrazky v pdfcslatexu
> VEDLE sebe. A jak donuti aby to nejak pekne vypadalo?
>
> s~polykrystalickým GaAs. Lodièku s~roztaveným GaAs \begin{figure}[!h]
> \scalebox{1.35}{\includegraphics{pic/6.png}}
> \caption{Metoda nestejnomìrného chlazení vzorku} \label{GF}
> \end{figure}
> \begin{figure}[!h]
> \scalebox{1.35}{\includegraphics{pic/7.png}}
> \caption{Horizontální Bridgmanova metoda} \label{HB}
> \end{figure}
>
> rozmer maji i potom takovz, ze by se vedle sebe vesly.
> [...]

Skoro si troufam tvrdit, ze plovouci objekty uz jsou takove ;-)

Stahnete si nasledujici soubor:
http://vixen.physics.louisville.edu/latex/epslatex/epslatex.pdf
(1,5 MB, vrele doporucuju, buhviproc neni standardne v MikTeX 2.1)
Nekde ke konci je vysvetleno, co vsechno lze delat s obrazky - urcite tam
najdete i veci, ktere by Vas nenapadly.

Petr Aubrecht