Tisk nekolika stran dokumentu na jednu (pdf)

Gil gil at atlas.cz
Mon Dec 3 16:47:02 CET 2001

Dobry den,
mam nasledujici problem. Casto pouzivam pro tisk dokumentu program
FinePrint, ktery umoznuje tisknout nekolik stran A4 na jediny arch. (1->1,
2->1, 4->1, 8->1). Problem je v tom, ze program netiskne korektne soubory
pdf. Zkousel jsem lecos, ale vzdy docilim pouze toho, ze se tisknou nejvyse
obrazky a vsechen text vypada jak psany nejakou cinstninou. Mam k dispozici
i Acrobat (4) a Distiller, ale nevim, zda je mozne nejak vyuzit techto
programu.  Dovedl by mi nekdo poradit zpusob, jakym lze nekolik stran A4 z
pdf dokumentu na jednu A4 namackat?
Predem dekuji.
S pozdravem
      Stanislav Rataj