Acrobat v Linuxu (OFFTOPIC)

Stepan Kasal kasal at matsrv.math.cas.cz
Mon Dec 3 10:47:12 CET 2001

Ahoj Mateji,

On Wed, 28 Nov 2001 20:01:34 +0000 (UTC), Matej Cepl wrote:

> celé funguje jenom kdy¾ spustím acroread z command line, ale ne
> kdy¾ spustím Acrobat z pøíkazového menu GNOME?

Urcite proto, ze ten spousteny z prikazoveho menu GNOME nema nastavenou
prislusnou promennou.  Promenne se UNIXu dedi z rodicovskeho procesu na
syna, nejsou jedny globalni nekde ulozene.

Zkus napsat maly shelovy script, neco jako

#!/bin/sh
LC_NUMERIC=C /usr/local/bin/acroread $*

a melo by to zacit chodit.

Pokud nastanou problemy, napis mi e-mail, do tehle konference u to nepatri
:-)

Mej se,
		Stepan Kasal