osamocene slovo

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Fri Dec 21 17:07:59 CET 2001

On Fri, 21 Dec 2001, Jan Grym wrote:

> [...]
To musite trosku "pritlacit", hodnota 1000 je "slaba". Maximum je 10000,
to je uplny zakaz.

Jeste existuje \clubpenalty (trest za prvni radek odstavce na konci
stranky) a \hyphenpenalty (trest za strankovy zlom za radkem, na jehoz
konci je rozdelovnik).

Teoreticky by v preciznim dile mely byt vsechny tri hodnoty na 10000 :))

Zdravim
J. Rybicka.