DVIPS v MiniTeXu

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Fri Aug 31 08:38:59 CEST 2001

Hynek Sladky wrote:

> Dle mne to je hlaska o vyjimce Floating Point. Mate tam nainstalovany koprocesor nebo jeho emulator? Nejde vypnout pouzivani
> koprocesoru ve DVIPS?

Kdysi jsem pouzival stejnou distribuci emTeXu, z niz je
miniTeX odvozen, na 286/16, a chodilo to v DOSu
i s dvips. Ta masina ale MELA koprocesor.
Ted mam miniTeX doma na 386, ale nikdy jsem
tam nepouzil dvips. Mohl bych to zkusit,
ale vysledek by mohl byt az po nedeli.

                   Lubos Kloc

P.S. Existovala distribuce Monkey mini Linux,
vhodna pro podobne stroje, ale
TeX v ni myslim nebyl. Pokud tam nutne nepotrebujete
mit pdfTeX, tak bych zustal u DOSu a emTeXu.

                          L.K.