offtopic - psmerge

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Aug 30 11:39:27 CEST 2001

On Thu, 30 Aug 2001, Davidek Tomas wrote:

> Vsechno vypada v poradku, ghostview vidi spravny pocet stranek a lze se
> mezsi nimi pohybovat v obou smerech......

Zkusil bych srovnat zacatky souboru pred prvni strankou, treba je tam
neco, cim se psmerge splete. Take muze byt nejaka zmena mezi %%Trailer a
%%EOF. Taky neznam Paw a nevim, na jakem OS to poustite. Mam zkusenosti s
tim, ze Windowsove programy nekdy pridavaji na zacatek a na konec PS
souboru smeti (prikazy pro rizeni tiskarny), s nimiz si ghostview ve
Windows poradi, ale nektere jine programy havaruji. Kdyz jsem takove
soubory dostal, musel jsem je napred opravit; udelal jsem na to kratoucky
skript v awku.

>      Tomas Davidek
>

>  E-mail : Tomas.Davidek at cern.ch,
>           davidek at ipnp.troja.mff.cuni.cz