literatura - obsah

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Mon Aug 27 16:00:45 CEST 2001

On Mon, 27 Aug 2001, Ladislav Kaderják wrote:

> :-) a preco to TeX (resp. pdfcslatex ver.?? RH 7.1) nerobi, alebo je to otazka pre programatorov ?
Proc to LaTeX nedela, je videt v makru thebibliography: je tam hned na
zacatku ...\section*{\refname ...
Kdyz tu hvezdicku odstranite, bude to v obsahu. Proc to tam uz davno neni,
to bohuzel nevim, ja to v pripade potreby resim tim
\addcontentsline{toc}{section}{\refname}

Zarazeni teto sekce do obsahu je otazkou koncepce celeho dokumentu. Podle
meho nazoru se jedna o oddil jako kazdy jiny, tedy patri do obsahu,
protoze ctenare seznam literatury (zvlast v odbornych publikacich) vzdycky
dost zajima, chce se k nemu tedy rychle dostat.

Tvurci stylu meli patrne jiny nazor...

Zdravim
J. Rybicka.