tabbing II

Jan Vacek jan.vacek at iol.cz
Fri Aug 24 15:39:51 CEST 2001

Dobry den,
nejsem si jist, zda se popsane hlaseni netyka neceho jineho, nechce se mi
verit, ze by pri obycejnem prostredi tabbing TeX produkoval tuto hlasku.
Vzpominam si, ze se mi toto hlaseni objevovalo, kdyz mi pretekla vyska
ZAHLAVI.

Zdravim
J. Rybicka
--------------------------------

Reseni ktere navrhl pan Sojka:
\setlength {\baselineskip}{17pt plus 1pt minus 1pt},

jsem pouzil a vysledek je dobry. Nevim s jakymymi chybami jste se setkal
Vy, ale stejnou chybu jsem mel i v tabbing kde neni pozmenene radkovani tam
jsem chybu odstranil:
\addtolength {\baselineskip}{0pt plus 0.5pt minus 0.5pt},

nevim spis bych rekl ze pretekla stranka? -- v publikaci je v tabbing i
text, ktery presahuje desitky stranek.

Vsem dekuji za odpovedi, Jenda V.

PS.: Kdybych to jiz nemel hotove pouzil bych longtable