matematicky vzorec

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Mon Apr 30 17:18:53 CEST 2001

\sum_{#1}^{#2}\limits

\limits sposobi, ze pod a nad sum sa vlozia subskript a superskript.
ak chcete, aby mali normalnu velkost a neboli zmensene, napiste:
\sum_{\displaystyle #1}^{\displaystyle#2}\limits

kde \displaystyle hovori: vysadzaj nasledujuce znaky velkostou aku maju normalne
znaky v mkatematike (napr. ked pisete $a$).
V plaine to urcite funguje,

S pozdravom
Pavol Habuda