Bibliografie v plainu

Hynek Sladky sladky at jablotron.cz
Mon Apr 30 07:28:45 CEST 2001

Kdyz jsem psal sam diplomovou praci, cerpal jsem velice cenne informace z knihy p. Olsaka Sazeci system TeX. Na konci jsou ukazky
maker, ktera byla pouzita pri sazeni knihy... Doporucuji. Jinak dalsim zdrojem byly prednasky p. Olsaka, ale kvalita zapisku jaksi
zalezela na okamzite soustredenosti posluchacu (tedy me :-), takze tam obcas byly mezirky...

Hynek Sladky