tetex 1.0.7 a cestina

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 27 12:33:59 CEST 2001

On Fri, 27 Apr 2001, Libor Chocholaty wrote:

> upravit babel? :-)
> Libor

Tim se nic nevyresi. CSLaTeX pri generovani formatu pouziva konfiguracni
soubor, kde si definuji, jake jazyky chci pouzivat, s jakym kodovanim
fontu, kde jsou vzory deleni (nezavisle na kodovani fontu), zda se pouziva
\frenchspacing nebo \nonfrenchspacing, pripadne dalsi parametry. Podporuji
se standardni internacionalizacni makra jako \chaptername apod. Mozna
nejsou upraveny vsechny baliky (nevim, zda je upraven varioref) a neni asi
hotova (okamzite pouzitelna) verze stylu pro vsechny jazyky. Kdyz pominu
tyto detaily, umi cslatex totez, co babel, ale ma navic moznost zavedeni
vzoru deleni v danem jazyce pro vice kodovani. Jak jiz psal Petr Olsak, i
v babelu se to da udelat, ale LaTeX team to odmitl. Samozrejme si muzeme
udelat vlastni csbabel, ale tim zase vznikne novy castecne nekompatibilni
balik a vyhoda proti cslatexu bude minimalni.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/