tetex 1.0.7 a cestina

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Apr 27 11:52:50 CEST 2001

On Fri, 27 Apr 2001, Zdenek Jedlicka wrote:

> Zeptam se odborniku, neslo by udelat hlavicka documentu tak, aby dokument
> sel prekladat cslatexem i latexem s babelem. Nejaky rozhodovaci blok ?

Neni mi jasne, podle ceho presne by se v dokumentu dalo poznat, zda je
pouzit babel nebo cslatex -- mozna nejakym
\ifx\MakroSpecifickeProBabel\undefined zde je cslatex\else zde je babel\fi
Ma to vsak potiz. Predpokladejme, ze pouzivam kodovani T1, ktere umi
cslatex i babel. Fonty v jinych kodovani lze v principu do babelu
doinstalovat take. Kdyz v dokumentu napisu
\usefont{IL2}{nejakarodina}{m}{n}, prepne cslatex vzory deleni pro
prislusne kodovani fontu, zatimco babel bude dal delit podle kodovani T1 a
deleni slov tedy bude uplne spatne. Obecne reseni tedy neni mozne.

>                     Zdenek Jedlicka

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/