Dva obrazky vedle sebe

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Fri Apr 27 07:38:21 CEST 2001

Dobry den,

nedavno jsem resil velmi podobny problem, velmi dobre -- i s priklady -- je to popsano v epslatex.ps. Je tam i dalsi hromada uzitecnosti. Urcite ho najdete na CTANu, mam za to, ze je dokonce v instalaci TeXu, (pouzivam TeX z RedHat 6.0CZ) ale ted se o tom nemohu presvedcit, jsem u jineho pocitace

Josef