Fonty v METAPOSTu

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Tue Apr 24 18:25:58 CEST 2001

Dobry den

   Velmi sa na tuto pracu tesim. Mohli by ste zaslat do konferencie (a ak nie tu, tak
mne osobne) URL, kde sa bude dokumentacia nachadzat? Zacal som kreslit v Metaposte
a uvital by som akukolvek dokumentaciu (User`s manual mi uz nepostacuje).

   Zaroven by som sa rad spytal. Existuje dakde makro (balicek), ktore kresli
dany obrazec  srafovane (s premenlivou sedivou farbou) spojite, vytvorene inak
ako postupnym kreslenim rozne tmavych ciar? Popripade, existuje balicek, ktory
vytmavi obrazec ako keby sa nachadzal napr. na povrchu gule ci valca?

S pozdravom
Pavol Habuda