Orez EPS

Jiri Hospodka Ing. K331 HOSPODKA at feld.cvut.cz
Tue Apr 24 08:52:59 CEST 2001

> "Jiri Hospodka Ing. K331" pí e:

> Ta syntaxe je spatne, cisla jsou oddelena mezerami.

Moc se omlouvam, psal jsem to z hlavy a je to spatne.

> To si myslim, ze neni pravda. Postscript nema preddefinovane nejake
> mm, cm a pod. To by se muselo nadefinovat v nejakem hlavickovem souboru.
> Takze cisla bez dimenzi, coz znamena bp = big point v texovske
> terminologii=1/72 in.

To jiste, ale prikaz \includegraphics je prikaz LaTexu a tam to mozne
je. Asi jsem se nepresne vyjadril, nelze to uskutecnit primo v
souboru eps, ale v TeXovem prikazu jiz ano, tak jako se napise
width=5in, tak by melo jit napsat

\includegraphics[bbllx=18,bblly=18,bburx=2in,bbury=3in,clip]{obr.eps},

kde 18 je 18/72in, ale bburx je optravdu 2in.

Bohuzel to ted nemohu vyzkouset, protoze tu nemam nic, kde by byl Tex
nainstalovany, ale myslim, ze by to melo fungovat (v teto syntaxi
jsou uz ty carky jite :-).

                             Jiri Hospodka