slovnik_tabbing

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Apr 19 08:53:30 CEST 2001

On Thu, 19 Apr 2001, Jan Vacek wrote:

> Preji pekny den,
>
> mam vysazeny slovnik ve dvou sloupcich,
> pouzil jsem prostredi tabbing. Slovnik je napsany
> v LaTeXu jako book, potreboval bych radu jak se
> zbavit chybovych hlaseni, TeXu se nejspise nelibi
> ze tabbing presahuje pres nekolik stranek.

Tezko se dockate rady, kdyz nenapisete, jakych chybovych hlaseni se chcete
zbavit.

> Mozna ze existuji nejake .sty primo pro sazbu
> slovniku, ktere dokazi usnadnit praci. Jinak by
> nekde mohla existovat sada maker, ktere by
> prostredi tabbing prizpusobili psani rozsahlych
> publikaci jako je slovnik (nevim).
>
> Cokoliv co usnadni praci na slovniku uvitam.

Ja bych zacal tim, ze bych si definoval model toho, co ma ve slovniku byt,
a zrejme bych si udelal neco jako prostredi \begin{heslo} ... \end{heslo}.
Prostredi tabbing je vizualni a vubec nezachycuje strukturu obsahu
slovniku. Urcite by slovnik mel mit zive zahlavi, aby se v nem dobre
hledalo, a to Vam tabbing neudela. Dokonce bych premyslel, jestli nemam
radeji slovnik napsat v XML a pak jej teprve konvertovat do LaTeXu.

> Predem dekuji za odpoved, Jenda V.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/