Prostredi enumerate

Karel Kubíèek karelk at chemi.muni.cz
Thu Apr 19 08:49:43 CEST 2001

 Preji dobreho dne,
 nic mi do toho neni, ale zkousel jste v
http://www.fi.muni.cz/cstug/csfaq/
zadat jako hledany retezec 'enumerate'? Pokud jsem se tam ja dival dobre
a pochopil Vas dotaz, tak jste
se tam nedival a nebo dival spatne, anobrz je tam nasledujici odpoved:

Slovo "enumerate" bylo nalezeno 4 krát v 1 otázkách.
V obsahu je pøíslu¹ná otázka takto (tohle je vetsim stupnem pisma)
zvýraznìna.

a kdyz v obsahu najdete zvyrazneny nadpis (tento konkretne zni:
Oznacovani polozek vyctu a je pod pismenem N) dostane se Vam nasledujici
odpovedi. Pak tam je strucny navod, z nehoz vybiram:
\renewcommand{\theenumi}{\Roman{enumi}}
\renewcommand{\labelenumi}{\theenumi/}

Snad se Vam to bude hodit.

S pozdravem a pranim hezkeho dne